Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése
413/2023.(VII.13.) határozata melléklete
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése pályázatot hirdet az Intercisa Múzeum (2400 Dunaújváros, Városháza tér 4.) vezető állású munkavállaló (igazgató) beosztásának betöltésére
A meghirdetett álláshely:
Vezetői beosztás: vezető állású munkavállaló
Vezetői beosztás megnevezése: igazgató
A vezetői megbízás időtartama: 5 év határozott időre,
2024. január 1. napjától 2028. december 31. napjáig szól.
A munkaviszony időtartama:
Az igazgatói munkakör öt év határozott időre szól, azzal, hogy a munkáltatói jogkör gyakorlója biztosítja a továbbfoglalkoztatást az igazgatói munkakörben foglalkoztatott személy számára megbízatásának lejártát követően, határozatlan idejű, kulturális munkakörben történő foglalkoztatásra irányuló munkaviszony keretében teljes munkaidőre, általános munkarendben.
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő (heti 40 óra)
A munkavégzés helye: Intercisa Múzeum
2400 Dunaújváros, Városháza tér 4.
A munkakörbe tartozó, és a vezetői beosztással járó lényeges feladatok:
- A jogszabályban meghatározott, és az intézmény alapító okiratában foglalt feladatok ellátásának irányítása, koordinálása, ellenőrzése.
- Az intézmény szakszerű, jogszerű és hatékony működésének biztosítása, szakmai munkájának irányítása, képviselete, az intézményben foglalkoztatott munkavállalók feletti munkáltatói jogkör gyakorlása.
- Az Intercisa Múzeum feladatellátásához szükséges anyagi, tárgyi, szervezeti és személyi feltételek kialakítása és fenntartása, a működési rend biztosítása.
- Költséghatékony gazdálkodás biztosítása a megadott feltételek alapján.
- Részvétel az Intercisa Múzeum gyűjteményének gyarapításában, a tudományos kutató- és feldolgozó munkában.
Illetmény és juttatások:
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a felek megállapodása alapján kerül sor a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvényben foglaltak, és az intézményben foglalkoztatottak juttatásaira vonatkozó helyi rendelkezések szerint.
Pályázati feltételek:
- cselekvőképesség
- magyar állampolgárság
- egészségügyi alkalmasság
- büntetlen előélet és annak igazolása, hogy a pályázó nem áll muzeális intézményben végezhető tevékenység folytatását kizáró foglalkoztatásból való eltiltás alatt
- megfelel a kulturális intézményekben foglalkoztatottak munkaköreiről és foglalkoztatási követelményeiről, az intézményvezetői pályázat lefolytatásának rendjéről, valamint egyes kulturális tárgyú rendeletek módosításáról szóló 39/2020 (X. 30.) EMMI rendeletben (továbbiakban: Rendelet) előírt képesítési követelményeinek;
- mesterfokú végzettség és szakirányú szakképzettség, vagy jogász vagy közgazdász szakképzettség
- a KER szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeret
- a végzettségének és szakképzettségének vagy az általa ellátott kulturális tevékenységnek megfelelő jogviszonyban legalább öt éves szakmai gyakorlatot szerzett, és
- államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés elvégzését tanúsító okirat hitelt érdemlő igazolása.
- kiemelkedő szakirányú tudományos vagy szakmai tevékenységet végez,
- vállalja a vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget.
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány, amely igazolja a büntetlen előéleten túl, hogy nem áll a foglalkozás gyakorlásától eltiltás hatálya alatt,
- fényképpel ellátott részletes szakmai önéletrajz,
- az intézmény működtetésére, fejlesztésére vonatkozó szakmai, vezetői program,
- a pályázati feltételként előírt végzettséget, szakképzettséget, nyelvismeretet tanúsító okiratok hitelt érdemlő igazolása, (a Közös Európai Referenciakeret (KER) szerinti B2 szintet elérő idegennyelv-ismeret igazolása történhet különösen államilag elismert komplex típusú középfokú nyelvvizsga-bizonyítvány vagy azzal egyenértékű okirat vagy a szakmai gyakorlat külföldi teljesítéséről szóló igazolás bemutatásával),
- egészségügyi alkalmasság igazolása (foglalkozás egészségügyi I. fokú szakvélemény (1 évnél nem régebbi) ).
- szakmai gyakorlat hitelt érdemlő igazolást,
- államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzés elvégzését tanúsító okirat hitelt érdemlő igazolása. A pályázó – amennyiben a képzést még nem végezte el – nyilatkozata arról, hogy az államháztartási és vezetési ismereteket nyújtó, legalább 120 órás képzést a vezető állású munkavállalói munkakör betöltését követő két éven belül elvégzi, a képzés elvégzését igazoló okiratot bemutatja a munkáltatói jogkör gyakorlójának figyelemmel a 39/2020. (X. 30.) EMMI rendelet 4. § (1)-(2) bekezdésére (aki a képzést határidőben nem végzi el, és a képzés elvégzését igazoló okiratot nem mutatja be, a munkakörben nem foglalkoztatható tovább. Mentesül a képzés elvégzésének kötelezettsége alól, aki jogász vagy közgazdász szakképzettséggel rendelkezik.),
- nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy
- az érintett hozzájárul a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez,
- az egyes vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény alapján vagyonnyilatkozat tételi kötelezettségének eleget tesz,
- a pályázó nyilatkozata, arról, hogy nem áll fenn esetében az egyes vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény szerinti tilalom,
- az érintett a pályázatának nyílt vagy zárt ülés keretében történő tárgyalását kéri.
A pályázat beérkezésének határideje: 2023. augusztus 31.
A pályázatok benyújtásának módja:
A pályázatokat személyesen Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármestere titkárságán (2400 Dunaújváros, Városháza tér 1. “A” épület II. emelet 202. sz. helyiség) ügyfélfogadási időben (hétfő, szerda: 8-12, 13-16 óráig, péntek: 8-12 óráig), vagy postai úton Dunaújváros Megyei Jogú Város Polgármestere, 2400 Dunaújváros Városháza tér 1. címen kell benyújtani 1 eredeti és 3 másolati példányban. Kérjük a borítékon feltüntetni az “Intercisa Múzeum igazgatói pályázat” jeligét.
A pályázat elbírálásának rendje:
A pályázatokról az EMMI rendeletben meghatározott bizottság véleményének kikérését követően Dunaújváros Megyei Jogú Város Önkormányzata Közgyűlése dönt. A határidőn túl benyújtott pályázatokat érvénytelennek minősítjük. A pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívásban feltüntetett valamennyi formai és tartalmi feltételnek megfelel. A közgyűlés fenntartja a jogát, hogy a pályázati eljárást eredménytelennek nyilvánítsa, és 30 napon belül új pályázatot írjon ki.
A pályázat elbírálásának határideje: 2023. október 20.
A magasabb vezetői beosztás 2024. január 1. napjától tölthető be.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Molnár-Osztrocska Diána főosztályvezető nyújt a 06-25/544-306 telefonszámon.
A pályázati kiírás közzétételének helye, ideje:
www.dunaujvaros.hu Dunaújváros Megyei Jogú Város honlapja: 2023. július 20., mely időpont a pályázati határidő kezdő időpontja.
www.intercisamuzeum.hu – 2023. július 20.
Letölthető a pályázati felhívás, A múzeum által kiírt pályázatok című oldalról.